Thursday 26 October 2017

Stock Alternativer Ifrs 2


IFRS 2 PIANI DI STOCK OPTION VALUTAZIONE OPZIONI NEL BILANCIO IAS IFRS I tillegg til opsjonsopsamlingen er det viktig at kundene ikke er kvalifisert til å kvalifisere seg til å utvide dem, i utgangspunktet er det et krav om å oppnå dette, Alle data er gitt (tildelingstidspunkt) nellarco di un periodo futuro definito (opptjeningsperiode). Lesigenza di valutare questo benefit ai dipendenti nel bilancio IAS IFRS non ricade piugrave nello IAS 19 ma viene disciplinato dallIFRS 2. Det er en ordinær del av en aksjeopsjon som er en del av verdien av aksjene i alle verdier av virkelig verdi, fortrinnsvis deling av alle data i assegnazione ( bevilgningsdato). Avremo quindi lindicazione dei destinatari del piano, i tillegg til forskjellene i dellopzione, i tillegg til å være en del av dellopzione, og dette er et resultat av at vincoli er en suksess for alle deltakere. Le metodologien er en annen alternativ til LIFRS 2, som er et alternativ for individuelle tiltak, og som er en del av en deltakelse, og som er en del av et samarbeidsprosjekt, og det er mulig å vurdere situasjonen, dellopzione i modo da poter quantificare il costo a carico dellazienda. Du kan også bruke metodologien til å samarbeide med LIFRS 2, og du kan bruke disse metodene for å få hjelp til binomiali. Un breve cenno meritano le condizioni di prestasjon spesso riportate nel regolamento di assegnazione. Et fortellende forslag er at du vil være sikker på at du kan vurdere hva du mener, når du er i stand til å spesifisere ytelsesspesifikasjonen, for å gi deg en god valuta for pengene, selv om du ikke har noe å gjøre med dette, og at du har en god innsats på dette nivået. Dette er et viktig eksempel på å få tildelt konserndirektørene, og det er ikke noe problem å gjøre. Il concetto egrave che se lazienda har fissato degli obiettivi ritiene quiesti raggiungibili. Per richiedere un preventivo sui costi della valutazione per prezzo delle stock options secondo LIFRS2 egrave necessario inviare il regolamento di assegnazione delle opzioni alle Segreteria di Studio infoattuariale. Per tornare alla HJEMMESIDE Per visualizzare LELENCO EVENTI dello Studio AttuarialeA delire dal 2005 Leziende Quote til denne kollegaen eller samfunnsgraden presenterer deg, kvalifiserer deg med å kontrollere samfunnet ditt, og du får mer informasjon om alle selskapene i Assicurazioni, alle Societagrave Finanziarie, alle Societagrave di Intermediazione Mobiliare, alle SGR, er alle involverte i tillegg til at jeg i utgangspunktet har interna sional IAS-IFRS. La nostra realtagrave assiste nella redazione dei internazionali oltre 100 deziende societagrave quote, compagnie di assicurazione, banche, fondi pensjoni, multinazionali, sim, sgr, finanziarie, societagrave di informatica, societagrave della grande distribuzione, studi commerciali e consulenti del lavoro, etc . TRANSISIONE AGLI IAS-IFRS I alle tilfeller er det et krav om selvtillit, finansiell, juridisk og juridisk rådgivning. Per la predisposizione dei bilanci IAS-IFRS assistiamo leziende nellrsquoimpostazione della fase di transizione. Nella formazione IAS-IFRS, opprettholder ikke nødvendigvis alle nødvendige forutsetninger for ulike prinsipper for interna sionali. PERIODE INDIPENDENTI IFRS Le prinsipper for valutarisiko i henhold til TFR IAS 19 e ad altar Ansattes ytelser, i henhold til IAS 37, fondsbeviseindeksen Suppletive di Clientela og Indennitagrave Meritocratica, alle valutareserve opsjoner andre IFRS 2. Alle klassifiseringer er valutaresultatene i henhold til IAS 32-39 og IFRS 7. Al test-undersøkelse av immobilizzazioni materiali, avviamento parti IAS 36 e la valutazione del leasing secondo lo IAS 17. Formazione IFRS Seminari-Convegni Consulenza Attuariale Previdenziale e Vita, Bilanci Fondi Pensione Nellrsquoarea Formazione sono disponibili le nostre proposte formative i ambito IFRS Consulenza Attuariale Previdenziale e Vita. Risikostyring og konsultasjon Statistica Analyse juridical ed organisizzativa secondo la legge 231 del 2001. Assistenza lovale alle seende nelle kontroverser i ambito giuslavorista e contrattuale. Analysen er lovlig og fortolkes. ALTRI SERVIZI DI CONSULENZA ATTUARIALE OG FINANZIARIA Servizi di attuari per la consulenza a Fondi Pensione Servizi di consulenza kommer responsabile della Forma Pensionistica ex d. lgs. 2522005 og etterfølgende modifisering av studiestedet til statutten, tilrettelegging og tilrettelegging av alle pensjonskostnader, avgift for pensjonister og pensjonister i Fondi Pensione og Fondi Sanitari, studiekvantifikasjoner for pensjonskasser og pensjonskasser. Definere et bidrag Definita, dei fondi Preesistenti in fondi Pensione Negoziali, studio delle convenzioni Fondi Pensione e Compagnie di Assicurazioni per lerogio delle prestazioni Studi delliter autorizzativo e gestionale di Fondo Pensione, nella predisposizione del business plan, nella selezione del gestore amministrativo, della Banca Depositaria e della Compagnia di Assicurazioni , overvåking og forvaltning av pensjonsordninger, forutsetninger for moderselskap og ansvarlig ansvarlig forvaltning av Fondi Pensione. Studio Attuariale delle problematiche normative inerenti la previdenza pubblica e complementare Servizi consulsen alle compagnie di assicurazione Per le Compagnie di Assicurazione e Riassicurazione, Studio Attuariale per il calcolo dellEmbedded Value e dellAppraisal Value, valutasvarlig tilnærming til oppera sioni acquisitions, vendita fusione, fair verdi dei titoli strutturati (con Embedded Derivaties) Konsulent Attuariale per il Calcolo del Fair Verdi di singoli contratti e dellintero portafoglio assicurativo, IFRS 4. Studio per limplementazione di modelli matematici per la gestione finanziaria delle Compagnie di Assicurazioni og relativo monitoraggio del rischio (aktiv forsterker ansvarlig styring - ALM), overvåking og evaluering av analyser, analyser og analyser av relativ informasjon, forutsetninger for fortjeneste, studio med kostnadseffektivisering, deltakelse og oppstart av virksomheten. Kompagnie (predisposi zione piano prodotti, forretningsplan dei primi anni di attivitagrave, strategia riassicurativa, organizzazione e formazione del personale e della rete distributiva). Attivitagrave di certificazione Attuariiale di Compagnie Vita, Attivitagrave di Attuario Incaricato Vita, Attivitagrave di Consulenza per La Redazione del Bilancio Tecnico ai fin US Gaap, Studio Secondo Gli Standard Internazionali (US GAAP IAS-IFRS) delle poste di bilancio delle imprese di assicurazione e delle aziende di credito che richiedano lapplicazione di modelli attuariali. La nostra-oppdrag La Nostra-oppdraget egrave quella di fornire consulenza attuariale og servizi attuariali e finanziari alle imprese. Det er fortsatt en god jobb med å gi deg mulighet til å reise med deg og samarbeide med andre fagfolk, lærere og lærere. Le sedi dello Studio Attuariale og trovano Roma og Milano, som jeg har mulighet til å besøke i Torino, Bologna, Firenze, Napoli, Palermo, Bari, Trieste, Brescia, Bergamo, Italia, Italia, Italia, Italia og Italia. Infine, er en rispondere i tempi brevi, og det er ikke bare et ledd i min kompetanse, men jeg koster de kommisjonene. Attuariale srl har en Roma og en MilanoHvordan du skal regnskapsføre reservedeler i henhold til IFRS En av de største problemene knyttet til eiendom, anlegg og utstyr regnskapsfører reservedeler, serviceutstyr, standbyutstyr og lignende. IFRS-standarder er ganske stille om dette emnet, veiledningen er svært begrenset, og derfor må selskapene stole på omhyggelig vurdering av situasjonen og deres vurdering. Det er to hovedproblemer knyttet til reservedeler og lignende: Skal vi gjenkjenne og presentere dem som eiendom, anlegg og utstyr (PPE) eller som varelager Hvordan skal vi avskrive store reservedeler som er en del av PPE Lar oss prøve å analysere dem. Reservedeler PPE eller inventar Det første hovedspørsmålet med reservedeler er å avgjøre om de betraktes som varebeholdninger og dermed regnskapsført i henhold til IAS 2 Varebeholdninger, eller de anses som eiendom, anlegg og utstyr og dermed regnskapsført i henhold til IAS 16 Eiendom, anlegg og utstyr. Spesielt for deg Har du allerede sjekket ut IFRS-settet. Det er en full IFRS-læringspakke med mer enn 30 timers private videoopplæringer, mer enn 100 IFRS-casestudier løst i Excel, mer enn 120 sider med utdelinger og mange bonuser inkludert. Hvis du gjør en handling i dag og abonnerer på IFRS-pakken, får du rabatten. Klikk her for å sjekke det. Du bør være veldig forsiktig når du vurderer om du håndterer IAS 2 eller IAS 16, fordi feil valg kan få alvorlige konsekvenser for din Årsregnskap, for eksempel: Feil måling av reservedelene dine (avskriv eller ikke) Feil presentasjon av reservedelene (anleggsmidler eller omløpsmidler) For alle reservedeler er det bra å huske at de i de fleste tilfeller er varebeholdninger. Men det er ikke så enkelt som det. Standard IAS 16. punkt 8 sier spesielt at når store reservedeler og standbyutstyr forventes å bli brukt i mer enn 1 periode. da er de regnskapsført som PPE og hvis reservedeler og serviceutstyr kun kan brukes i forbindelse med et PPE-produkt. så regnes de som PPE. Som et resultat bør du vurdere følgende kriterier når du vurderer reservedelene: Formål med reservedelene Er reservedeler konsumert i en produksjonsprosess (om det skal produseres varer eller gjengi tjenester) eller som varer som videresalg Hvis ja, da kan det indikere at de er lagerbeholdninger. Hvis ikke, kan reservedeler betraktes som PPE. Tidsaspekt Har du behov for reservedeler for å drive andre eiendeler i mer enn en periode Planlegger du å bruke disse elementene i mer enn 1 periode Hvis ja, så kan de være PPE. Hvis ikke, så er de varebeholdninger. Noen reservedeler er enkle å klassifisere, for eksempel back-up-motor med betydelig anskaffelseskost er en stor reservedel og dermed utgitt som PPE. Noen andre ting er kanskje ikke så enkle. Derfor, bortsett fra de to kriteriene ovenfor, er det enda flere problemer å vurdere: Materialitet Noen ganger kan du ha en eiendel som brukes i produksjonsprosessen i mer enn 1 periode, men anskaffelseskostnaden er svært liten. Og noen ganger kan du ha en stor mengde lignende reservedeler eller serviceutstyr. For eksempel små verktøy, mugg, paller eller containere som brukes i mer enn 1 periode. I dette tilfellet er disse eiendelene PPE i stedet for inventar, men det er ikke veldig praktisk for å holde oversikt over disse eiendelene og deres regnskap, det er det. Det ville være svært vanskelig å merke hver enkelt skrutrekker, uten å nevne avskrivninger. I dette tilfellet må du vurdere materialiteten eller betydningen av lignende reservedeler og serviceutstyr for dine regnskap. Og ikke bare materialitet på individnivå, eiendomsgrad, men også materialitet i hele gruppen av disse eiendelene. Så, hvis du har 2 hammere og 1 skrutrekker, så selv om det faktisk er PPE, er det rimelig å regnskapsføre disse elementene som for varebeholdninger og kostnadsføre dem i fortjeneste eller tap. Men hvis du eier 10 000 hammere og 5 000 skruetrekkere, så hvis deres kostnader er materielle med hensyn til dine regnskap, bør du ikke bare regne dem. Dette bringer meg til den andre kontoenheten for kontoen. Kontoenhet Standard IAS 16 sier at det er opp til et foretak å bestemme hvordan det vil gjelde innregnings - og målekriteriene om det foreligger et enkelt aktiv eller en gruppe eiendeler på en samlet basis (IAS 16.9). Enkelt sagt: Hva er vårt PPE-produkt når det gjelder store mengder små gjenstander Er det den enkelte enkeltskrutrekker med kostnaden for USD 5 Eller er det settet med 5 000 skruetrekkere med kostnaden for USD 25 000 (52155 000 ) Begge opsjonene er mulige, men den første gir ikke mye økonomisk mening, da det ville være vanskelig å holde rekord for 5 000 små eiendeler. Som følge av at når du har mye vedlikeholdsutstyr eller reservedeler med liten enkeltpris, er det rimelig å ta hensyn til dem som for PPE i henhold til IAS 16 hvis deres samlede verdi er vesentlig. I et slikt tilfelle er det praktisk og helt akseptabelt å anvende punkt 9 i IAS 16 og måle disse små eiendelene som 1 PPE-type et sett av eiendeler. Spesielt for deg Har du allerede sjekket ut IFRS-settet. Det er en full IFRS-læringspakke med mer enn 30 timers private videoopplæringer, mer enn 100 IFRS-casestudier løst i Excel, mer enn 120 sider med utdelinger og mange bonuser inkludert. Hvis du iverksetter tiltak i dag og abonnerer på IFRS-settet, får du det på rabatt Klikk her for å sjekke det ut Minimumsnivåer I enkelte virksomheter må minimumsnivåer av varebeholdninger opprettholdes for å drive eiendeler. I dette tilfellet er varelager ikke separerbare fra et PPE-produkt, og slike varelager er faktisk en PPE. Ta for eksempel oljeraffinaderi. Min begrensede kunnskap om raffinaderier forteller meg at raffinaderier må inneholde noe minimumsmengde olje for drift. Denne oljen må være der til anlegget opphører driften. Er dette minimumsnivået av olje klassifisert som varelager eller et PPE-materiale, da det ikke er forbruket i en produksjonsprosess, men det er nødvendig for driften av planter og den skal bli der til planten stenger (i mer enn ett år), dens PPE. Og så merkelig som mulig, må du ta et minimum av olje for PPE, og for gjenværende olje som for varebeholdninger. Slik avskrives reservedeler i PPE Etter at vi har lært å klassifisere et produkt som PPE eller som varelager, er spørsmålet når og hvordan depresierer store reservedeler som er klassifisert som PPE. Avskrivning av reservedeler er ikke spesifikt tatt opp av standardene, og derfor må vi søke om vår vurdering. IAS 16 i punkt 55 sier bare at avskrivningen skal begynne når en eiendel er tilgjengelig for bruk. Hva er problemet her Ofte er reservedelene på lageret og ikke direkte i bruk, og derfor er det tvilsomt når de skal starte avskrivningsgebyr. Skal du bare avskrive reservedeler når de faktisk har erstattet en defekt del og er i drift, eller skal du avskrive reservedeler når de er på lageret. uansett deres faktiske bruk I et slikt tilfelle, hva er deres brukstid Det avhenger av naturen til reservedel. Hvis du beholder reservedel for å sikre jevn drift av noen maskiner uten avbrudd, bør avskrivningsperioden starte umiddelbart. Årsaken er at en slik kritisk reservedel er tilgjengelig for bruk umiddelbart når en originaldel i maskinen slutter å fungere. Men hvis du beholder reservedelen som en erstatning del på en senere tid, og du er sikker på at denne delen skal installeres og tas i bruk på et senere tidspunkt, bør avskrivningen starte når delen er installert. Du bør nøye vurdere naturen til reservedelene dine, deres funksjon og fremtidige bruk, og bare da bestemme. Her er dommen nødvendig. Dette problemet ble behandlet av flere IFRS-diskusjonsgrupper i fortiden, og jeg er ganske sikker på at dette er et godt diskusjonsemne selv nå, så vær så snill å gå videre og gi meg en kommentar rett under denne artikkelen. Tusen takk Kjære Silvia, Vårt firma har uttalt denne policyen for reservedeler: Reservedel, som koster mer enn 1700 euro (for uvesentlighet), og når den brukes (erstatter eksisterende del i PPE), skal den brukes til mer enn 1 år, vi kapitaliserer det betyr at det vises som en del av PPE i vårt regnskap. Deretter deler vi disse reservedelene i to grupper: De første gruppens reservedeler har karakter av stand-by utstyr, de er vanligvis kjøpt med PPE og de er vanligvis unike for denne PPE-enheten, det er ingen antagelse om at de vil bruke - Den andre gruppen av reservedeler som er nyttig, er kortere enn brukstid for PPE, som de kan brukes til, og det er en antagelse at disse reservedelene endres minst en gang under bruk av PPE-element. Disse to gruppene avviker ved avskrivning (eller om de ikke er avskrevet). Avskrivninger på de første gruppens reservedeler starter når de er kjøpt (og klar til bruk) sammen med spesifikke PPE-elementer, og beregnes for samme periode som PPE-element. Avskrivning av andre gruppe reservedeler avhenger av hvordan reservedeler brukes. Fordi i denne situasjonen følger vi nasjonale regnskapsregler: Hvis reservedel brukes som for vedlikeholdspare (i henhold til våre nasjonale regnskapsstandarder betyr det kostnad) av PPE-element for ifrsias regnskapsføres som kostnad i PampL, og avskrives ikke dersom reservedel brukes innenfor aktiviteten, som utvider bruken av PPE-elementet eller som forbedrer dette PPE-elementet (i henhold til våre nasjonale standarder blir det lagt til kostnaden for PPE-element) for ifrsias det blir også lagt til kost og avskrives med PPE-element. Det betyr at vi ikke følger en ide som jeg har skrevet over alle reservedeler som er anerkjent som PPE, skal avskrives fordi de skal regnskapsføres som erstatning for eksisterende del og deretter avskrives separat sammen med PPE-element. Årsaken er at vi utarbeider uttalelser i samsvar med våre standarder, og vi eliminerer kun forskjeller. 1. I balanse legger vi PPE-reservedeler til PPE og reduserer beholdningen. 2. I PampL: - For de første gruppens reservedeler gjør vi bare eliminering av utgifter (når de brukes under vedlikeholdsavbrudd) av avskrivningene våre (når de brukes til forbedring) og vi legger til avskrivninger som nevnt ovenfor - for den andre gruppen spare deler vi ikke gjør noe for å bytte ut reservedeler, er en del av vedlikeholdsutgifter eller de avskrives fra det tidspunkt de brukes. I begge tilfeller avregner vi ikke gjenværende mengde erstattet del. Derfor spurte jeg RMAU for hvorfor heshe mener det er mulig å gjenkjenne reservedeler som PPE og deretter regne med forbruket som kostnad. Kanskje heshe fant noe støtte for denne oppfatningen i IAS16. Fordi min mening er annerledes (hvordan jeg har sagt ovenfor), men jeg trenger å endre det og har noe godt argument for det. Silvia, hva synes du er vår policy for reservedeler helt feil eller det er akseptabelt. Fordi du skal forberede det riktig, vil det ta mye arbeid, og kanskje dette er umulig takk.

No comments:

Post a Comment