Tuesday 7 November 2017

Hana Moving Average


Produkt: Hana SL Low-Output MC-kassett Produsent: Hana Fransk Distributør: Karl Becker. USA distributør: Mockingbird Distribution. Kostnad, ca: 700 Euro (YMMV) Anmelder: Geoff Husband - TNT France Anmeldt: Juni 2016 Innledning Sitting på hyllene i musikkrommet er rundt 2000 poster. De varierer i alder, slitasje og kvalitet, men for meg er de den viktigste delen av min hi-fi. Mange av disse ble kjøpt i en orgie av å samle på slutten av 80-tallet tidlig på 90-tallet da folk kastet ut rekordsamlingene for å erstatte dem med CD. På det tidspunktet som skjulde ut 50p for en mintkopi av DSOTM, virket det veldig plutselig at min squirreling bort av vinyl etterlot meg med en ganske stor investering. Så selvfølgelig er det veldig mye verdt å prøve å trekke ut det beste fra dem, og det er den viktigste motivasjonen i langrente veien med hi-fi-oppgraderinger. Men det som er skuffende er at i vinylproduksjonens verden er det få reelle gode kjøp elektronikk blir billigere og billigere, men kvalitetsteknikk gjør det ikke, og kjeden til CartridgeArmTurntable er nesten helt avhengig av relativt enkel, men veldig høy presisjonsteknikk. Leserne vil vite at søket mitt etter et godt kjøp har en født frukt i form av Audiomods Arm som på under 500 (fortsatt mye for noen jeg kjenner) virkelig vil få det beste ut av postene dine. Turntables er alltid vanskeligere, men er gode bruktbusser, og det er noen lovende design for under 1000 der ute. Den største snublet for meg er patronen. Mange der ute vil gjøre en jobb (Rega Carbon at 30 er gøy), men fra min erfaring er det gode billige og glade patroner - alle Moving Magnet (MM) som lar deg nyte musikk, men savner forferdelig mye. Deretter er det et mellomrom der noen anstendige Flytende Coil (MC) - patroner bor og gir mye mer. Endelig er den dumme dyrearenaen hvor eksotiske MC'er begynner å tegne noe magisk fra plater hvis du har systemet og platen for å garantere utgiften. Mitt påstand er at de store gruppene er ganske forskjellige, og det er ikke alltid fornuftig å flytte fra en patron i det billige og muntere området til en annen dyrere enhet i samme brakett. Så for eksempel å hoppe fra den førnevnte Regakolonnen til en 200 MM-patron, gjør ikke så mye forskjell som du håper, men å gå til en kvalitet bevegelig spole som Dynavector 20x2 er en stor forskjell. Det uunngåelige snag er at rundt 800 som er et stort hopp, men poenget mitt er at hoppet er grunnleggende, i motsetning til endringen til den bedre MM. Så det vi ser på er noe som gjør Big-Jump ut av den billige og muntere kategorien, men uten kostnad. Vel, du vil gjerne høre at jeg tror jeg har funnet svaret. Hana SL På noe rundt 500700 Euro snakket ikke prute kjelleren her, jeg er redd, men la oss se på hva du får for pengene. Hana er et nytt navn i blekkpatroner, men tilsynelatende har selskapet gjort OEM-patroner i over 30 år, men jeg spekulerer bare, men det dateres direkte til den tiden da vinyl tilsynelatende var i sitt dødsfall og store produsenter enten forlot patronlinjene helt eller oppdrett dem til mindre antrekk. Jeg mener at Denon, Technics, Sony og andre, fortsetter å lage blekkpatronene som bærer sitt navn internt. Hana har i sitt første utvalg av patroner under eget navn produsert noe konvensjonelt uten overraskelser. Utvalget består av fire patroner som alle deler samme grunnlegemet og hovedkomponenter som Aluminium cantilever. De adskiller seg ved at de to basismodellene EL og EH (L-Low-utgang, H-High-output) bruker en elliptisk pekepinne, SL og SH bruker en Shibata. Denne stylusen var den første Line-Contact-profilen der stylusen er mer trekantet enn rund og etterligner den originale kutteren for å matche sporet veggen i en vertikal linje i stedet for en oval, og dermed spille mer av sporet og likevel ha en lavere kontakt trykk. Dette resulterer i lavere slitasje på platen, lengre levetid for pennen, muligheten til å spille ubøyede deler av en plate og muligheten til å spore frekvenser opp til 40.000 Hz (opprinnelig nødvendig for Quad-opptak) og finere spordetaljer. Shibata var originalen, og andre formodentlig mer sofistikerte Line-Contacts har kommet inn i mote siden, men Shibata har mange fans. Magneter er fasjonable Alnico og viklinger passende til lav eller høy (MM nivå) utgang. Review-prøven var SL, og generelt har den lavere massen av de mindre spolene som trengs for en lav-utgang, noe som gir litt bedre sporing og detaljytelse. Kroppen ser solid og stilig ut, ligner på noen gamle Linn-vogner (Karma for eksempel), og likevel er det ikke så tungt å forårsake problemer i de fleste hodehullene. Men hva dette første utseendet gjemmer er at kroppen er plast. Yuk Jeg hører deg si, men bortsett fra å være et billig materiale har plast mye å gjøre for det. Dens lave resonans, ikke for tung, og som jeg tror er trygt å anta at Hana er ganske høy kvalitet plast (vi kan kalle det harpiks lyder mye sexier) i stand til å bli gjort til stor nøyaktighet. Når man ser på det, er det eneste gave til dette lite materialet bruk av muttere og bolter for å montere det vanskelig å produsere en pålitelig tråd i plast. Det gjør montering fraksjonelt mer komplisert, og du kan ikke klemme den ned så hardt som en metallkropppatron, men det samme gjelder for mange exotics som bruker trelegemer og selvfølgelig fra et akustisk impedanseresonansynspunkt er harpiksen nærmere tømmeret enn den vanlige aluminiumsdelen. Montering er hjulpet av en fornuftig utformet stylusbeskytter (Håper den eneste patronen som jeg noensinne har brutt, ble ødelagt ved å sette på en dum stylusbeskytter.), Og den flate fronten på patronen hjelper til med justering mye. En gang boltet til Audiomods arm så det veldig flott ut og montert ganske bra med konturene til hodeskallen. En ting å merke seg er at patronen kjører svært nær posten nærmere enn Dynavector DV17 med sin 1.7mm cantilever, den er lav nok til å bunke ut på veldig skarpe plater, og det er mulig å få en oppbygging av lue under. Det skjedde ikke ofte, men som med en ny patron har det en tendens til å trekke opp søppel fra sporet som den forrige patronen savnet på grunn av en annen stylusprofil. Ja, jeg vet at du gjør oppføringene dine, men i mitt svært støvete hus (vedbranner, gamle møbler, barn etc) blir det noen ganger glemt.) Ved 5 grm er det på den lettere enden av skalaen så allment kompatibel. Den siste interessante tingen i spesifikasjonen er utgangen. Dette er en Low Output Moving-spole, men disse har vanligvis en effekt på rundt 0,3 mV som med Dynavector DV-20x2. Hana pumper ut 0,5 mV (high-output versjonen er 2.0mV), og selv om den fortsatt er lav, betyr det at noen MM-trinn spesielt ventil som pleier å være MM bare vil kunne generere nok gevinst. I bruk og lyd. Svært lett å sette opp og justere på den akustiske Solid-platen, og jeg fant meg selv å bruke en litt høyere enn anbefalt VTF (Vertikal Sporstyrke) på 2,2 grm, ofte fordi rommet mitt har en tendens til å være kjøligere enn det gjennomsnittlige sentralt oppvarmede hjemmet. Annet enn det jeg slo meg på armen, var nivået og bare fortsatte med moroa. Jeg brukte Nibiru phono scenen utelukkende, og som det er nåværende forsterker og ikke tilbyr variabel last jeg ikke spilte med lasting. Patronen ble innkjørt i 30 timer på et låst spor, men i neste måned ble min hovedpatron så racked opp en annen 70 timer på den tiden. Resultatet er at dette er en test av en fullstendig innløpspatron som er ekstremt viktig, mange komponenter drar nytte av riktig innkjøring, men ikke mer enn kassetter. Patronresonans var rundt 9 Hz på Audiomods så godt plassert for å unngå lavfrekvent farging og hoppe på grunn av varsler. Den første og mest åpenbare tingen som slo meg var et svært lavt nivå av overflate støy, selv på noen av mine fattigste vinyl. I disse dager hvor den beste vinyl ofte blir brukt og misbrukt i stedet for noe dodgy re-issue, er dette viktig. Den fancy stylusprofilen er en faktor i denne typen ting, men alle de patronene jeg bruker har lignende linjekontakter, det forklarer ikke effekten fullt ut. Den neste slående tingen var det enkle av alt. Jeg snakker ikke om slugged eller rullet av lyd, men muligheten til å høres uanstrengt rett over disken, inkludert enden av siden der vibrasjonene kuttes i sporet, er minst og vanskeligste (laveste samplingsfrekvensen er den digitale ekvivalenten). Nå med mange patroner kommer det et punkt der lyden blir lite båndbreddebegrenset, innstengt eller til og med uklar som stylusen ikke klarer å forhandle om de tetteste hjørnene, men her forblir troen på tvers av disken på en måte som bare de beste patronene få til. Det hørtes også veldig fint -) Og det var fra da av at jeg begynte å bli litt spent med det som foregikk. Min hovedlytting bruker Dynavector DRT-1t rangert av noen som den beste patronen i verden. Du kan forestille deg at for en dårlig korrekturleser er fristelsen alltid å lytte til gjennomgangskassetten, og etter at en side går tilbake til den ekte glede av DRT-1t-sitter på SME v12Blackbird-kombinasjonen, men jeg må tilstå så mye til min overraskelse min Lytteglede for den måneds lange perioden ble nesten utelukkende levert av Hana og Audiomods-armen på den akustiske Solid Turntable. Hvis du teller bønner, ville hovedfronten koste 7 ganger Hana-systemet, og en stor del av det ville være patronen. Bunnlinjen her er at for mine ører var det billigere systemet godt nok. Men i anmeldelsen har jeg også sammenlignet Hana med Dynavector 20x2 og D17, og Music Maker Classic alle betydelig dyrere. I alle tilfeller skinnet disse dyrere patronene lysere på visse områder, men generelt var det Hana som jeg foretrukket. Så jeg antar det er tid for å trekke ut mine lyttende notater og for en gang jeg kommer til å produsere mine lyttende notater ordentlig som jeg tror de gir en nøyaktig følelse for hva kassetten gjør. Stor sibilants jevn, naturlig, ingen spytt eller kant Varm, rik, kanskje liten øvre basshøyde Bildet stor og litt diffust naturlig i stedet for hi-fi Tuneful bass litt mangler laveste okta Fantastisk sporing Ingen oppblåsthet (på Mary Chapin Snekkere Kom igjen, kom igjen som er beryktet for å avsløre dette.) Linn Karma gjør Nancy Griffith uten negler-down-a-blackboard God bildedybde, men mangler litt luft Stor ytelse ved siden av siden Strålende undertrykkelse av overflatestøy Rask mid-band gir god bassfordeling - edges Lovely å lytte til Og den siste kommentaren skal være fet, fordi selv om Hana har karakter og sammen med høyttalerkassetter er den mest karakterfulle delen av de fleste systemer det er helt sjarmerende å lytte til. I løpet av måneden brukte jeg det jeg ikke kom over en plate, det syntes ikke å være fornøyd med helt ned til noen av mine mest slitte og slitne trykk. Ja, enkelte poster viste langt mer troskap enn andre, men det er en gitt, men Hana laget er mulig å ignorere det meste av dette og tillate deg å lytte til musikk. Ikke bare dette, men det var bedre på det enn noen patron Ive noensinne har hørt uansett pris. Det er en stor uttalelse, og jeg snakker med erfaring fra kanskje bare 10 eller så veldig dyre patroner, som koster mange av Hana, men hvor Dynavector DRT-1t kan gi deg frustrert med et komprimert opptak, eller hvor noen har overdreven mikrofoner og lignende Hana gjør det ikke så mye jevnt over det, men gjør det mindre viktig, nesten til det punktet, så det er en crap-opptak, men bare hør på den musikken Ikke misforstå, billige kassetter som slør over feil og savner halvparten av musikken er dypt frustrerende redigering de uunngåelig gjør seg inkonsekvent og kombinert med mangel på grep. Hana derimot gjør at du glemmer gjengivelseskjedenes natur. Hanteringen av de mest vanskelige elementene av vinylopptak sibilants, overflate støy, end-of-side slitasje uunngåelig hjelp her, men det er mer enn det. På noen opptak fant jeg meg selv å foretrekke det til alle andre patroner, uansett pris, og da Hana er rett på bunnen av Moving Coil-bunken, er det ikke noe overraskende. En av mine favorittprøvebaner (og musikalske) er Tears of Fears Woman in Chains, en fantastisk studioopptak med mye høyt kvinnelig vokal (vanskelig å få rett), studio-atmosfære, massiv lydstadium og krasjende dynamisk rekkevidde. Dette hørte jeg om og om igjen med Hana mot DRT-1t for å se hva det kunne gjøre mot en av de beste og dyreste patronene i verden når de møtte et kvalitetsstykke vinyl. Sammenligning av de to var det en forskjell og av nivået du kunne høre fra neste rom. Begge produserte vakker musikk som til tider hadde hårene på baksiden av nakken. I direkte sammenligning var DRT mer presis både med fin detalj og definisjon spesielt i basen. På selve top-end var DRT mer utvidet og detaljert. Noen lave slagverk ble trukket tilbake i blandingen med Hana og tilbakemelding på gitaren mindre edgy enn jeg hadde forventet eller ville ha foretrukket. Men så midbandet. Og her er hvor ekte musikk er, og Hana ga ingenting bort til DRT. Så er det Oleta Adams stemmeffekt, dynamikk, soaring majestetisk, fabelaktig teknikk og det hele kom over, så vel som Ive noensinne har hørt det. Dens denne evnen som hindrer Hana å komme over som en av de avrullede patronene som dekker feil, nei Her var det fullt i stand til å ydmyke mange dyrere design. Telling kostnaden. Det er veldig øst for å ende opp med å rangere utstyret etter kjøpesummen. Personlig, hvis jeg hadde veien, vet jeg ikke kostnaden for noe før jeg gjennomgikk det, men faktum er at i de fleste tilfeller kan du gjette kostnader ved fysisk utseende og følelse av en komponent. I tilfelle av Hana tilhører plastlegemet et budsjettpatron (selv om det ser ut som Aluminium). Så Id være fristet til å sammenligne den med andre plastlegemer blekkpatroner i samme prisklasse. Heldigvis hadde jeg bare en slik patron til hånden (en Ortofon), og Hana avviste den som en rival på 30 sekunder. I løpet av måneden jeg hadde det spilte den sammen med Music-Maker Classic, Dynavector 20x2L og Dynavector 17D3 alle dyrere, og til slutt valgte jeg Hana for alle sammen for sin konsistens, allsidig evne og tilgi det vage begrepet, men jeg kan ikke tenke på en bedre - fullstendighet. De andre alle viste seg bedre i et eller annet område, eller bedre på noen spor, men generelt var det Hana jeg holdt å komme tilbake til i preferanse og å være stumt var det et enkelt valg. Mot DRT var det en ganske annen historie. Den store Dynavector er egentlig noe annet, og det er en følelse av at den får alt fra disken og på en grundig jevnt måte uten farger eller partiskhet. Men i det helt viktige midbandet er Hana tå-til-tå, og andre steder er mer tilgivende for mye av min suboptimale vinyl. For å sammenligne Hana med en patron som koster 10x så mye, virker det galskap, men blind ville jeg ha trodd at de var i samme klasse ekstraordinært. Konklusjon Jeg kunne leve med Hana. Hvis i morgen alle de andre patronene jeg hadde forsvunnet, ville jeg være ganske glad for å fortsette å lytte. Jeg ville ikke føle seg forandret, og selv om jeg kanskje savner visse ting, ville de ikke plage meg så mye. Ingen annen patron under 1500 Euro har bestått denne testen. At Hana er godt under denne grensen er ganske en prestasjon. Til slutt er den andre grunnen til at jeg er så spent på dette nye funnet, at den passer vakkert sammen med Audiomods-armen. Jeg er her for å fortelle at for rundt 1000 er det mulig å ha en ekte, high-end kombinasjon av arm og patron. Du kan gjøre det bedre, men ikke mye bedre og bare med mye større utlegg, og få det galt, og du kan bruke tusenvis og komme ikke nær synergien til HanaAudiomods. Det gjør Hana til et absolutt prute i boken. SAP-kunder kan spare milliarder gjennom konsolidering. SAP-eiendommer i store bedrifter består av et fargerikt utvalg av verktøy og versjoner, og leverandørene i minneanalysedatabaseapparatet HANA forventes å være en stor del av fremtiden for global virksomhet IT. Dette er to av konklusjonene som en HCL-leder har trukket fra en undersøkelse av 225 CIOer. Last ned denne gratis veiledningen En datamaskin Ukentlig kjøpere guide til skytebryter Cloud bursting kan være for komplisert, men ikke for lang. Få tilgang til denne e-guiden for å oppdage fordelene og ulemper for organisasjonen din. Ved å sende inn dine personlige opplysninger, godtar du at TechTarget og dets partnere kan kontakte deg angående relevant innhold, produkter og spesialtilbud. Du er også enig i at dine personlige opplysninger kan overføres og behandles i USA, og at du har lest og godkjent vilkårene for bruk og personvernreglene. Steve Cardell, president for bedriftsapplikasjonstjenester ved HCL. ble overrasket over hvor fragmentert SAPs kundebase er. Kun 6 av de undersøkte organisasjonene bruker quotNirvanaquot av en enkelt SAP-forekomst. Og i å se fremover, forventet 90 av CIOs HANA å spille en stor rolle, rapporterte han. Den HCL-sponsede globale undersøkelsen av store bedrifter med mer enn 1 milliard (pund643m) i årlig omsetning ble gjennomført av forskerfirmaet Vanson Bourne mellom januar og mars i år. Noen 40 av selskapene var europeiske. Det ble funnet at respondentene i gjennomsnitt hadde fem separate forekomster av SAP som opererer på tvers av sin virksomhet. Noen 39 oppgav at de kjørte over seks tilfeller. Resultatene viste også at gjennomsnittskostnaden for å kjøre SAP var 1,518 per bruker per år, men ved å flytte til en enkelt instans, kunne store bedrifter potensielt spare opptil 25, med en gjennomsnittlig kostnad per bruker som gikk ned til 1 135. Herved konkluderer HCL at store bedrifter globalt kan spare nesten 30 milliarder kroner gjennom SAP-konsolidering. Forskningen avslørte også utbredelsen av gamle SAP-versjoner som fortsatt brukes som kjernevirksomhetsplattformer. Den nyeste versjonen av SAP (ECC 6) brukes kun av 37 av organisasjoner, mens flere bruker ECC 5 (54) og SAP 4.7 (44). Det kan være gode grunner til ikke å flytte til en enkelt instans. Amerikanske eller britiske selskaper som opererer i forsvar, vil ha en egen forekomst for Kina, men en enkelt forekomst er omtrent 25 billigere, som en tommelfingerregel, sa Cardell. Mer om SAP-migrasjon Det er tydeligvis svært store politiske og operative hindringer som kan stå i veien for bedrifter som oppnår en enkelt forekomst, la han til, så vi ser nå at store selskaper enten foretar topp-ned-beslutninger for å drive gjennom slike endringer eller bestemme seg Det er feil kamp å kjempe, så i stedet ser for å forbedre integrasjonen mellom systemene. Enkel forekomst SAP versus multi-instans Det er to strategier i spill, sa han, som det var tydelig i undersøkelsen, en som ser enkeltinstans som fører til å være mer skummel, og en annen som aksepterer tilstanden for å være multi-instans. Den andre strategien reduserer enkeltinstans. Det spiller ingen rolle for den nye teknologien de vil distribuere for BI business intelligence eller mobile eller sosiale medier. Cloud betyr at du kan krympe ERP enterprise resource planning kjerne. Jo større selskapet, desto mer er den første strategien fornuftig si 100 000 kjernebrukere, i motsetning til 5000. De virkelig gamle SAP-kundene, i prosessindustrier, har mest å vinne fra ekte enkeltinstans. Men jo mer mangfoldige forretningsenhetene dine er, desto større er ulempen av enkeltinstans. Ved å flytte til en enkelt instans, kan store bedrifter potensielt spare besparelser på opptil 25 Hva holder fremtiden for HANA HANA-adopsjonen kommet fra undersøkelsen som den viktigste av fem fremtidige trender de andre var mobile, sosiale, sky og store data. Det er en ting å bruke HANA for rask analyse. det er ganske annet å overføre SAPs Business Suite til plattformen, sa Cardell. In-memory computing lover å være en ekte spillveksler for mange store bedrifter, og på tre akser, sa han. For det første sa 90 av respondentene at HANA hadde et stort fremtidssted i sin strategi. SAP har om lag 25 000 store bedriftskunder HANA har gjennomtrengning på om lag 1000, og ganske begrenset. Så, hvis 90 av SAPs installerte base kjøpte HANA, ville lisensinntektene være enorme, sier han. For det andre, for kunder integrerer den databasen og søknaden slik at de er uadskillelige. og tredje, det kunne omforme databasemarkedet, citerte Cardell. MER PÅ SAP Men vi er i krystallkule territorium. Enten det aldri blir mer enn en perifer akselerator for store data og BI eller utgjør et skifte så stort som det fra R2 til R3 gjenstår å bli sett. quotSAP kan pakke lisenstilbudet, eller gjøre HANA veldig billig. Det vil være interessant å se, konkluderte han. Om eiendommen Majestic 3 BR 2 BA Hjem på 1 hektar, Oceanside Decks, Hengekøye, Gass Grill, Wifi Maui County Tillatelse STHA T20120007 Dette store Oceanfront, 39Beach House39 vil sikkert gjøre ferien drømmer kommer sant i vakre Hana, Maui. Ligger i Hamoa Village noen miles sør for Hana, Maui, har Oceanfront Vacation Home med utsikt over den robuste kysten, og ligger bare en spasertur unna en av Mauis mest spektakulære strender - Hamoa Beach. Sitert som kanskje den vakreste stranden i Stillehavet, vil du finne deg selv omfavnet av sin varme og skjønnhet som bryr seg om din verden smelter bort med hver dag som går. Denne romslige, to-etasjes hjemme (2400 sq ft) ligger på litt over en hektar av førsteklasses oceanfront eiendom, vil svært komfortabelt innkvartere opptil 8 gjester. Koa skap, eucalyptus gulv amp tropiske møbler legger til varmen på dette autentiske Hawaiian feriehus. Nede er master-soverom med king size-seng og master bad. Hovedetasjen inneholder også et stort oppholdsrom med gulv-til-takvinduer for å ta i det uforlignelige hav og himmelen. Det store, fullt utstyrte kjøkkenet har alt du trenger for å forberede måltider som kan serveres i spisesalen, eller på den ekspansive havet-side dekk med utendørs spisebord og lenestoler. Ovenpå er to master-sized gjesterom (ett med en enkel King-size seng, den andre med 2 King size-senger) pluss et fullt bad og liten kontoralkove. Hvert soverom har en privat, Ocean-Facing dekk. Det er også et ekstra soveområde (med futon sofa) ligger like utenfor kontoret alkove. Balansen mellom privat og delt rom gjør hjemmet svært egnet for flere par, en gruppe venner eller en stor familie. Hana har lenge vært et avslappende tilfluktssted et hellig sted. Selv kongene og dronningene kom til Hana for å hvile på rejuvinat. Andre nærliggende attraksjoner inkluderer Haleakala nasjonalpark - Kipahulu (aka: Seven pools), bare en 20 minutters kjøretur. Nyt fotturer til 40039 praktfulle Waimoku Falls og svømme i de mange ferskvannsbassenger. Besøk Waianapanapa State Park hvor du kan gå for miles langs kysten, svømme på Black Sand Beach eller svømme i den legendariske vårfôret dammen og hulene. Vandre gjennom Kaeleku Caverns eller besøk utsøkt Red Sands Beach. Spis på Hana Ranch Restaurant eller Travassa Hana Maui's Kau39iki Dining Room. Opplev Honua Spa ligger på Travassa Hana Maui, eller nyt en avslappende hjemmemassasje ved en av Hana39s mange massasjeterapeuter. Hvis du er heldig, kan du oppleve 1 av Hana39s mange kulturelle arrangementer som Annual Taro Festival eller Aloha Week. Nøkkelord: hus, hjem, havfront, 3 soverom, hamoa strand, koki strand, hana, strandhus, badestamp, fotturer, surfing Fred i sinnet når du sjekker ut gjennom VRBO Vi kommer deg tilbake med vår Book med tillit Garanti TM Du får full betaling beskyttelse når du sjekker ut på vår hjemmeside Vi er alltid her for deg med kundeservice tilgjengelig 247 Egnethet Aldersgrense for Leietakere: Må være 18 år eller eldre og ha et stort kredittkort. . mer mindre Barn elsker simpelthen Beach House, utforsker strandlinjen, finner krabber, sjøglass, roaming 1 acre yard, gå til stranden, boogie boarding, slapper av på hengekøya. mer mindre Det er 3 trinn fra bakkenivå til 1. etasje av huset. Parkeringsområdet er ca 5039 fra huset. Det er ingen skritt å navigere i 1. etasje av huset. Hovedsoverommet er i første etasje og 2 ekstra soverom på 2. etasje. . mer mindre Bare Røyk: Hvis du røyker, ber vi at du gjør det utenfor. . mer mindre Soverom: 3 soverom, soveplass til 8, Senger til 8 Annet (Se beskrivelse) Soverom 1: 1 kingMaster soverom - ligger i hovedetasjen. mer mindre Soverom 2: 1 kingUpstairs soverom - deler bad med soverom 3. mer mindre Soverom 3: 2 king2nd etasje soverom - deler bad med soverom 2. mer mindre King size-senger (4) 4 king size-senger i 3 romslige soverom. Sovesofa eller futon (1) Det er også en queen size-konvertibel futon sofa oppe på balkongen .. mer mindre Baderom: 2 baderom Baderom 2: toalett, kombinasjon badekar Badekar: toalett, kombinasjon badekar Andre fasiliteter Utendørs dusj med varmtvannsberedere kaldt vann , Hengekøye, Rengjøring tilgjengelig på forespørsel mot ekstra kostnad. Vi leverer sjampo, balsam, kroppsvask, håndsåpe, oppvaskmiddel, oppvaskmaskin såpe, toalettpapir, papirhåndklær, kaffefilter, vaskesåpe, strandstoler. mer mindre Underholdning CD-spiller DVD-spiller Satellittkabel:

No comments:

Post a Comment