Thursday 23 November 2017

Swing Trading Otm Alternativer


Swing Trading Options. Mulige. Swing Trading Options. Mulige. Kom hit etter lang tid. veldig opptatt med halvårsskiftet. Nylig kom opp over denne ideen for swing trading alternativer i en bok. Forfatteren anbefaler å bruke vanlig teknisk analyse for å KOPE samtaler eller sette for en maksimal holdperiode på en uke eller så avhengig av trenden. Er det veldig praktisk 1. Han gir ingen innsats angående valg av streikpriser, men foretrekker å bruke minibank eller litt OTM-streik for å redusere risikoeksponeringen. 2. Det er ikke nødvendig at du vurderer IV, HV, delta, Vega av alternativet. Med respekt til theta sier han at opsjonsutløpet skal være omtrent dobbelt så lang tid for å redusere eksponentiell teta forfall. Jeg er virkelig forvirret med denne strategien. Selv om prisen svarer positivt til min spekulerte retning, må den i det minste nå min (strike pricepremium betalt) for å bryte jevn. Da jeg pekte dette på en handelsmann, sa han at det bare er sant ved utløpet. Trenger du opinion guys, vil du spekulere med OTM alternativer for swing trading. Prior å utløpe, selv om prisen ikke når vår teoretiske break even (strike price premium) kan handel være lønnsomt Virkelig forvirret med denne, vennligst gi noen avklaring Re : Swing Trading Options. Mulige. Personlig vil jeg aldri kjøpe ATM-alternativer, så det må gå for OTM-alternativer. Men hvis prisen går i retning av mitt valg, kan verdien av alternativet øke bare ved delta og bekjempe begge vegatheta for å gjøre strategien vellykket. Jeg antar her at vega vil forbli stabil, dersom det avtar da alle de flere problemene. Jeg kan ikke tro at slike høyt anerkjente bøker inneholder slike crap-strategier. Eller er jeg dum og ikke får strategien Opprinnelig postet av mukeshpatil82 Personlig vil jeg aldri kjøpe ATM-alternativer, så det må gå for OTM-alternativer. Men hvis prisen går i retning av mitt valg, kan verdien av alternativet øke bare ved delta og bekjempe begge vegatheta for å gjøre strategien vellykket. Jeg antar her at vega vil forbli stabil, dersom det avtar da alle de flere problemene. Jeg kan ikke tro at slike høyt anerkjente bøker inneholder slike drømstrategier. Eller er jeg dum og ikke får strategien. Hvis du leser en bok, må du være klar, av hvem den er skrevet og hvilket marked i verden gjør writteren handel. Siden ikke alle markeder gir samme mulighet som andre markeder gjør, kan forfatteren ha det bra i sitt marked med en slik strategi, og i Nifty-opsjoner kan det aldri fungere bra, da Nifty-opsjonsmarkedet ikke er veldig godt utviklet. Kan vi vite, hvem forfatteren er og hvilket marked han handler. Bøkene er av Michael Thomsette. Gi navnet navnet. Kjøp Alternativ til swing trading: Anta underliggende pris: 100, Bragt samtal: 120, Premium: 5 Utløp. 4 uker (antas holdingsperiode på 2 uker). Hvis prisen forblir under 125 når som helst i løpet av denne perioden, vil denne strategien gi tap, dersom volatiliteten reduseres, fortsetter vi gradvis å øke, og teta vil øke verdien jevnt. Den eneste måten å vinne er innen to uker eller så: Delta må øke, vega må øke, prisen skal være over 125 så fort som mulig. Hvis jeg går for DITM-alternativer, risikerer jeg mye mer penger. Det er vanskelig nok til å forutsi pris, her må jeg forutsi pris, tid, volatilitet. hvis noen er så sikre på hvorfor ikke bare kjøpe aksjemarked nå er det noen måte der hvis lagerbeholdningen ikke når 125 men øker over 100 et sted og gir noe overskudd før utløpet virker som en lotteri billett. Re: Swing Trading Options. Mulige. Alternativer i India er ganske nye, og det vil ta litt mer før de blir vant til daglig. Jeg har alltid betraktet meg som en opsjonshandler av to grunner: 1. Jeg trodde det hørtes veldig kul - Options Trader (naiv, jeg vet). 2. Det var svært lite STT belastet Alternativer. Nå har ting faktisk blitt bedre. Kostnaden for handelsopsjoner og bryte selv er de laveste de har vært i dette landet. Det er også god likviditet i opsjoner. Så det gir virkelig risikoen takeren et alternativ til å vinne stort og begrense fortsatt tap. Jeg håper bare at regjeringen i India ikke skjønner smutthullet det har skapt for handelsmenn ved å lade STT bare på premien. Forhåpentligvis vil det forblir det samme og flere og flere mennesker begynner å handle. Re: Swing Trading Options. Mulige. La oss anta at opsjonsmarkedet gir oss alle muligheter, og megleren gir oss selv gode, fulle opsjonspriser med vanlig budspørsmål og gode volumer. La oss anta at volatiliteten er høy og markedet er i sidelengs bevegelser. Hvis du vil gå for en slik handelsstrategi med alternativer, må du først analysere diagrammet ditt, siden du kanskje ikke har kunnskap om å justere og konvertere alternativstrategier. Du må være veldig klar i hvilken tid markedet vil gjøre slike svinger. Hvis det tar fire uker, og du planlegger en handel i tidsrammen på to uker, vil det ikke fungere. Nei, la oss anta at du gjorde de riktige analysene, og diagrammet viser et område mellom 100 og 125 opp og ned på et EOD-diagram. Du kjøper deretter samtalen 120 ved 100 og du selger anropet når markedet begynner å synke med 120. Med 120 kjøper du et sett 100 otm, og du selger puten når markedet kommer opp med 100. Her snakker vi om en vei av swing alternativ handel, som det er mange, mange måter å handle det. Nå til hva du skrev: Du begynner allerede en diskusjon med uttalelsen. TREND UP Som du snakker om. Hvis prisen forblir under 125 og så videre. Du snakker om en TREND TRADE og forfatteren fra strategien snakker om en SWING TRADE. Du snakker også om en rekkevidde, som skjer i Nifty. Men det er markeder hvor du kan handle fra et eller mindre punkter, flyttes med alternativer. Klar om at jeg mener at jeg kan starte en diskusjon med slike argumenter, at jeg allerede har presset tankene på en måte der jeg vil ha dem, da mitt svar i hodet mitt er gitt av tankene, tror jeg det må være og bare kan være riktig. Feil Klar, jeg kjøper ikke et anrop, når jeg vet på forhånd, vil dette markedet aldri nå målet mitt eller at jeg må betale for mye på grunn av den høye volatiliteten. Klar, det er vanskelig å forutsi markedene. Nå må du ta en avgjørelse. Ønsker jeg å bytte futuresandeler eller vil jeg handle Alternativer Som et alternativ er et helt annet derivat i forhold til fremtiden eller deler, må jeg vite og lære, hvordan jeg skal håndtere dem når jeg går inn i markedet i alle situasjoner . Det er ikke, at ideen om å handle alternativ i swing trading er feil. Det er den (lac av kunnskap og expirience du mangler). Og her er vi tilbake på mulighetene som et marked gir. Hvis du handler alternativer på nifty, vanskelig for slike ting. Hvis du handler alternativer på CME i Chicago, ville det være () Re: Swing Trading Options. Mulige. Swing trading med opsjoner er en veldig levedyktig strategi, og det krever samme nivå av teknisk analyse som enkel swing trading. Det kan være enormt lønnsomt, og den største fordelen er at svinghandler normalt er veldig kortvarige (3-10 dager), og så blir du ikke påvirket så mye av tid forfall. Du har et valg av to strategier. DITM (Deep-in-the-Money) alternativer, med Delta nær 100, er en effektiv måte å omtrent fordoble innflytelsen på hver handel. Det virker fordi investeringen din (avhengig av volatiliteten) vanligvis er omtrent halvparten av den for vanlig svinghandel, men avkastningen er den samme. Den andre straten, som er betydelig mer lønnsom, er å bruke i nærheten av pengene alternativer (for det meste OTM) slik at du ikke betaler for egenverdi. Du vil også handle alternativer som er to til tre måneder ut fra utløpet, slik at du ikke betaler for mye for tidsverdi, men heller ikke blir sittende fast i en nedbrytningstid nedadgående spiral som skjer like før utløpet. Teknisk analyse er to trinn. For det første må du etablere en trend. Jeg gjør det vanligvis ved å bruke 10-dagers glidende gjennomsnitt (MA) og 30-dagers EMA. Jeg bekrefter styrken på trenden med Wilders ADX (noe over 25 er bra). Jeg ser også på RSI for å være oppmerksom på mulige trendomkastninger, sammen med støtteresistensnivåer. Når jeg har en god trend, bruker jeg lysestaker og svingninger mellom trendlinjer, for å bestemme handelsinngang og exit. Hvilke alternativer for forhåndsvalg: OTM, ITM eller ATM Today Id, som alle ønsker velkommen AJ Brown fra TradingTrainerHomeStudy. Hes en opsjonsekspert og hans artikkel nedenfor er en svært verdifull en som alle skal lese. Vær ikke sjenert og legg inn dine tanker og meninger hvilke valg du foretrekker. Når handelsalternativer bruker korte til middels strategier, var ikke ute etter å holde posisjoner i et år , seks måneder eller til og med tre måneder. Tanken er å gå inn og ut av våre bransjer innen tre til 40 dager. Avkastninger på 5 til 150 per handel er vanlige med korte til middels strategier. Når jeg undersøkte deltakerne om å sette sammen en strategi for kort og mellomlang sikt alternativhandel, var nummer ett spørsmål jeg fikk, hvilke muligheter som var å velge for: Out-of-the-Money (OTM), in-the-money (ITM) eller at-the-money (minibank). Jeg må vanligvis spore litt og vurdere høydepunktene i kort til middels strategier. Disse er mye forskjellige strategier enn de fleste handelsfolk og investorer bruker. Vanligvis tenker vestmenn og handelsmenn på linje med å være i posisjon i minst seks måneder og kanskje noen år eller lenger. De er i det for lang tid. Det er ingenting galt med disse langsiktige strategiene. Faktisk tror jeg de er ganske gode for visse typer handelsmenn og investorer. Men jeg har funnet det bare ikke passer til min trad-ing stil. Jeg vil heller se konsekvent høye prosentvise gevinster på lavrisiko, kortsiktige bransjer. Her er høydepunktene på opsjoner til handel for kort til mellomlang sikt, inkludert mine tanker om forhåndsvalgte alternativer. Det er fem trinn i det hele tatt. 1. Lag en valgliste I motsetning til mange forhandlere, vil vi ikke skanne hundrevis av tickers om dagen. Vi trenger ikke å. Det er fordi vi kan bruke filtre som automatisk trekker opp de beste kandidatene som kan være modne for en opsjonshandel. Vårt filter velger valgkandidater basert på både grunnleggende og tekniske faktorer. Og ærlig talt spiller grunnleggende ikke mye av en rolle i handlingene mine. Det er fordi grunnleggende sjelden påvirker en aksjekurs på kort sikt. Mange megler systemer lar deg nå programmere i minst deler av tekniske og grunnleggende filtreringskriterier. Som en del av vår Trading Trainer-medlemsside, har weve laget egendefinerte filtreringsalgoritmer som spesifikt filtrerer de tickers verdt å fokusere på. Dette sparer medlemmene våre tid fra å prøve å lure seg med sine meglersystemer. Det kan være en overveldende oppgave og å verre om noen megleresystemer, noen kan ikke være fleksible nok til å gi de tiltenkte resultatene. Når alt er sagt og gjort, kan det være et dusin eller så aksjer på denne valglisten til enhver tid. Dette gjør det mulig å finne gode opsjonshandler på mindre enn 30 minutter om dagen. Etter at vi har fått vår valgliste, investerer vi litt tid på å gjøre en grundig analyse. Basert på våre kriterier kan vi trekke ut to eller tre eller fire aksjer på det jeg kaller vår varme liste. Disse er aksjene vi aktivt ser på og er klare til å ta penger ut av vår konto og investere i. Når - og bare når - vi har en underliggende lagerutdannet til vår varme liste, velger vi deretter det tilknyttede alternativet. 3. Forhåndsvalg et alternativ. Tre av de vanligste opsjonshandels akronymer er OTM, ATM og ITM. Hva betyr de OTM - Ut av pengene Når et alternativ er ute av pengene, har det ennå ikke nådd prisen. Alternativet har ingen egenverdi, kun potensiell verdi basert på gjenstående tid før utløpet, forventninger til underliggende aksjekursbevegelse, etc. ATM - På pengene Et alternativ som er til pengene har nådd strykprisen. Et alternativ som har nådd strike-prisen, kan nå utøves. ITM - i pengene Når et alternativ er i pengene, betyr det at det har gått utover streikprisen. Nå har alternativet egenverdi ikke basert på spekulasjon. Det er nyttig å kjenne korte forkortelser som disse fordi de brukes så ofte. Så hvis du er kjent med disse, nå er du så hvilken velger vi det. Det er viktig å vite hvilket alternativ variabel (r) du prøver å tjene på. Theres tid forfall, theres volatilitet bevegelse, og det er retningsbevistelse av den underliggende aksjen. Effektene av tidsforfall og volatilitet legger faktisk til to dimensjoner til hvordan en opsjonspris beveger seg. Det jeg mener med dette er at du kan få en underliggende aksjekurs å flytte en retning i prisen mens opsjonen beveger seg motsatte rett og slett fordi effektene av tidsforfall og volatilitet virker motsatt retningsbevistelsen av den underliggende aksjen. Dette er et vanskelig emne, så la meg prøve å forenkle det. Det er to komponenter i en opsjonspremie. Det er den inneboende verdien og tidsverdien. Den inneboende verdien har et en-til-ett-forhold med den underliggende aksjekursen. Et anropsalternativ med en 50 aksjekurs har 1 dollar egenkapital når den underliggende aksjekursen er 51, 2 når den underliggende aksjekursen er 52, 3 når den underliggende aksjekursen er 53, og så videre. Veldig forutsigbar. Tidsverdien avhenger ikke bare av den underliggende aksjekursen, men også på tiden forfall og volatilitet. Tidsverdien ser ut som en klokkekurve når den plottes mot den underliggende aksjekursen med høyest poeng når den underliggende aksjekursen og opsjonsprisen er likeverdige. Hvor høy bellkurven kommer, avhenger igjen, i tide forfall og volatilitet. Tidsavfall forårsaker at bellkurven faller med en eksponentielt økende hastighet når du nærmer deg ekspansjonen. Volatilitet er sannsynligvis den vanskeligste variabelen å forutsi. En økning i volatiliteten medfører at bellkurven stiger mens en reduksjon i volatiliteten fører til at den faller. Forstå hvordan volatiliteten endres og i hvilken grad det kan påvirke tidsverdien av en opsjonspræmie er komplekst emne og utenfor omfanget av dette blogginnlegget. Vanligvis er alternativene vi preselect er for strategier hvor vi enten prøver å tjene på en opsjons tid forfall eller fra en retningsbestemt bevegelse av underliggende lager eller begge deler. Generelt, hvis du prøver å tjene på tid forfall, inkorporerer vi en strategi der vi selger et nærtidsalternativ som er dypt nok i penger som den underliggende aksjekursen ikke vil flytte, og muligheten utløper verdiløs. Noen strategier som dette inkluderer dekket samtaleskrift og bruk av vertikale sprekker. Når vi drar nytte av en retningsbestemt bevegelse, kjøper vi langt ut-i-tid-alternativer, slik at forfallet av tid er minimal. Vi handler deretter alternativer som er et sted fra at-penger til penger. Hvis volatilitetsendring er sannsynlig, er det alltid smart å feil ved å gå dypere i pengene. Selvfølgelig, hvis du prøver å tjene på tid forfall og en retningsbestemt trekk, kan en nærtidsstrategi eller penger som inkorporerer å selge et alternativ, være i or-der, men skjønner at du prøver å Behandle to variabler som faktisk skaper fire mulige utfall å tenke på. Ok, med alternativer forhåndsvalgte og mens overvåking av vår varme liste, ser vi etter en oppsett - som en breakout - som korrelerer med en slags inngangspunkt. 4. Se etter en inngangssignal. Inngangssignaler vi ser etter kan inneholde et gap eller et gap på høyere enn gjennomsnittlig volum en etablert trend med en liten sving vekk fra trenden, etterfulgt av en stor sving tilbake i trenden, et korttids-trend-etter-oppsett eller en rekke andre signaler. Selvfølgelig ser vi alltid etter gjennomføring for å bekrefte signalet skulle gå inn på handel. Hvis det ikke er noen gjennomføring (og prisen beveger seg motsatt av det vi forventer), forlater vi handelen. 5. Se etter et utgangssignal. Forutsatt at vi har fått et gyldig inngangssignal med gjennomføring, går vi inn i handelen og planlegger deretter utgangen. Og faktisk er min avslutningsstrategi alltid på plass før jeg noensinne gir en handel. Heres min generelle regel for vår tekniske utgang: Avslutt alltid handel på det samme signalet som førte oss til å komme inn i handelen. Så uansett signal produsert inngangen bør også være utgangen. Sa en annen måte, jeg går gjennom samme dør jeg kom inn gjennom. Dette gjør det enkelt. Av disse fem trinnene jeg har delt med deg, tror jeg Trinn 5 kan være den viktigste av dem alle. Hvordan vi avslutter en handel (og disiplinen vi bruker for å gjøre utgangene våre) kan gjøre forskjellen mellom små gevinster og store gevinster, små tap og store tap. Basert på min erfaring, tror jeg det er absolutt verdt å bruke tid til å mestre exitstrategien din, om ditt forvalgte alternativ er ITM, OTM eller ATM. Så det er de fem grunnleggende trinnene jeg bruker for å handle aksjeopsjoner kort til middels sikt. Hvis du ønsker å lære mine strategier mer grundig, kan du vurdere å sjekke ut hjemmekurset med gratis medlemsstatus. Med vennlig hilsen, A. J. BrownOptions innebærer risiko og er ikke egnet for alle investorer. Klikk her for å lese om egenskapene og risikoen for standardiserte opsjonsbrosjyrer før du begynner tradingalternativer. Alternativ investorer kan miste hele beløpet av investeringen på en relativt kort periode. Netthandel har inneboende risiko på grunn av systemrespons og tilgangstid som kan variere på grunn av markedsforhold, systemytelse og andre faktorer. En investor bør forstå disse og ekstra risiko før handel. 4,95 for online aksje - og opsjonshandler, legg til 65 cent per opsjonskontrakt. TradeKing belaster ytterligere 0,35 per kontrakt på enkelte indeksprodukter der vekslingskostnadene betales. Se vår FAQ for detaljer. TradeKing legger til 0,01 per aksje på hele bestillingen for aksjer som er priset under 2,00. Se vår provisjons - og gebyrside for provisjoner på meglerassistert handler, billige aksjer, opsjonsspread og andre verdipapirer. TradeKing mottok 4 ut av 5 stjerner i Barrons 12. mars, 13. mars 2008, 14. mars 2009, 15. mars 2010, 16. mars 2011, 17. mars, 18. mars 2013, , 19. mars (mars 2014) og 20. mars (mars 2015) årlige rangeringer av de beste nettmeglerne basert på handelsteknologi, brukervennlighet, mobil, utvalg av tilbud, forskningsfasilitetene, porteføljeanalyserapporter, kundeserviceopplæring og kostnader (Barron er en registrert varemerke for Dow Jones Company 2015) TradeKing ble vurdert Best i klassen for kommisjonskostnader, 1 Broker Innovasjon for TradeKing LIVE og 4 av 5 Stjerner for kundeservice av StockBrokers i deres 2015 Broker Survey. Ifølge StockBrokers 2015 Online Broker Review, mottok TradeKing en samlet 4 ut av 5 star review og er derfor referert til som en toppmegling. StockBrokers årlige gjennomgang tok flere hundre timers forskning for å fullføre og inkluderer megler rangeringer for ni forskjellige områder på tvers av 272 forskjellige variabler: Provisjonsavgifter, brukervennlighet, plattformverktøy, forskning, kundeservice, tilbud på investeringer, utdanning, mobil handel , og Banking. NerdWallet hevder TradeKing er en av de beste online meglerne med konkurransedyktig prising og de beste verktøyene for pengene dine. TradeKing ble gitt 4,5 av 5 stjerner av InvestorJunkie i 2015 og ble beskrevet som en rabattmegler med god kundeservice. TopTenReviews scoret TradeKing a 9.38 out of 10 i 2015, som plasserte TradeKing på andre plass blant andre online meglere. Dokumentasjon som støtter TradeKings service - og verktøypriser og krav er også tilgjengelig på forespørsel ved å ringe 877-495-5464 eller ved å sende e-post til servicetradeking. Sitater er forsinket minst 15 minutter, med mindre annet er angitt. Markedsdata drevet og implementert av SunGard. Selskapets grunnleggende data fra Factset. Inntekts estimater levert av Zacks. Fond - og ETF-data levert av Lipper og Dow Jones Amp Company. Innholds-, forsknings-, verktøy - og lager - eller opsjonssymboler er kun til pedagogisk og illustrasjonsformål og innebærer ikke en anbefaling eller oppfordring til å kjøpe eller selge en bestemt sikkerhet eller engasjere seg i en bestemt investeringsstrategi. Fremskrivningene eller annen informasjon om sannsynligheten for ulike investeringsresultater er hypotetisk, ikke garantert for nøyaktighet eller fullstendighet, gjenspeiler ikke faktiske investeringsresultater, tar ikke hensyn til provisjoner, marginrenter og andre kostnader, og er ikke garantier for fremtidige resultater. Alle investeringer innebærer risiko, tap kan overstige hovedstol investert, og fortiden til en sikkerhet, industri, sektor, marked eller finansielt produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller avkastning. TradeKing gir selvregistrerte investorer rabattmeglingstjenester, og gir ikke anbefalinger eller tilbyr investerings-, økonomiske, juridiske eller skattemessige råd. Du alene er ansvarlig for å vurdere fordelene og risikoene knyttet til bruken av TradeKings systemer, tjenester eller produkter. Hvis du har flere spørsmål angående skattene dine, kan du besøke IRS. gov eller konsultere en skattemessig. TradeKing kan ikke gi noen skatterådgivning. Investorer bør vurdere investeringsmålene, risikoen og kostnadene til et fond eller ETF nøye før de investerer. Et fondsbasert fondsprosjekt inneholder denne og annen informasjon, og kan fås ved å sende en e-post til servicetradeking. TradeKing velger og definerer som All-Stars visse uavhengige markedskommentatorer som er anerkjente industripersonligheter og erfarne forhandlere, og som gir rettidig markedskommentarer via TradeKing All-Star-bloggen på community. tradekingmemberstk-all-starblogs. Hver All Star-kommentator bio, relaterte kvalifikasjoner og avsløring om forholdet til TradeKing finner du på All Star-bloggisten, tilgjengelig på community. tradekingmemberstk-all-stardetails. Utvalget av All-Stars kommentatorer er utelukkende basert på kvaliteten og stilen på innholdet som tilbys. TradeKing måler ikke, godkjenne eller overvåke ytelsen eller korrektheten til noen uttalelser eller anbefalinger fra uavhengige All-Stars-kommentatorer på TradeKing. Støtte dokumentasjon for eventuelle krav i dette innlegget vil bli levert på forespørsel av forfatteren av innlegget, som er eneansvarlig for synspunktene uttrykt i den. Send en privat melding til All-Stars ved hjelp av lenken under profilbildet. Flere benalternativer strategier innebære ytterligere risiko. og kan resultere i komplekse skattemessige behandlinger. Vennligst kontakt en skattemessig før du implementerer disse strategiene. Din bruk av TradeKing Trader Network er betinget av at du aksepterer alle TradeKing Disclosures og TradeKing Trader Networks vilkår for bruk. Uttalelser kan ikke være representative for opplevelsen til andre kunder og er ikke en indikasjon på fremtidig ytelse eller suksess. Ingen vederlag ble betalt for noen utsagn som ble vist. Tredjeparts innlegg gjenspeiler ikke TradeKings synspunkter og har ikke blitt vurdert av, godkjent eller godkjent av TradeKing. Valutahandel (Forex) tilbys til selvstyrte investorer gjennom TradeKing Forex. TradeKing Forex, LLC og TradeKing Securities, LLC er separate, men tilknyttede selskaper. Forex-kontoer er ikke beskyttet av Securities Investor Protection Corp. (SIPC). Forex trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer. Økende løftestang øker risikoen. Før du bestemmer deg for å handle forex, bør du nøye vurdere dine økonomiske mål, nivå av investeringsopplevelse og evne til å ta økonomisk risiko. Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon innebærer ikke investeringsrådgivning. Les hele beskrivelsen. Vær oppmerksom på at spot gull og sølv kontrakter ikke er underlagt regulering i henhold til US Commodity Exchange Act. TradeKing Forex, LLC fungerer som en innledende megler til GAIN Capital Group, LLC (GAIN Capital). Din forex konto holdes og vedlikeholdes på GAIN Capital som fungerer som clearing agent og motpart til dine handler. GAIN Capital er registrert hos Commodity Futures Trading Commission (CFTC) og er medlem av National Futures Association (NFA) (ID 0339826). TradeKing Forex, LLC er medlem av National Futures Association (ID 0408077). kopi 2017 TradeKing Group, Inc. Alle rettigheter reservert. TradeKing Group, Inc. er et heleid datterselskap av Ally Financial Inc. Securities som tilbys gjennom TradeKing Securities, LLC, medlem FINRA og SIPC. Forex tilbys gjennom TradeKing Forex, LLC, medlem NFA.

No comments:

Post a Comment