Saturday 25 November 2017

Icustom Bevegelse Gjennomsnittet


Laguerre RSI EA Takk for dette flotte nettstedet, jeg er veldig glad for å finne denne siden, og jeg har lært mye i denne tiden. Tusen takk Funyoo. Jeg handler alltid manuelt med Laguerre Indikatoren, og jeg er glad for å teste den ut. Jeg endret korslinjene fra 0,75 og 0,25 til 0,65 og 0,35 ellers er det for mye falske signaler. Selvfølgelig er Laguerre-indikatoren ikke noe annet enn MACD 5131 eller EMA 58 eller også i et separat vindu, nulllinjens kryss av en SMA 1. Men jeg liker Laguerre Uansett vokser trærne ikke til himmelen: Det er en backtest over 3 år. 1 RiskTrade Good Luck Vibes Senest redigert av Vibes 03-03-2011 kl 18: 14.DEMA. mq4 DEMARLH. mq4 DEMA - quick summary Dobbel eksponensiell flytende gjennomsnitt (DEMA) er et jevnere og raskere Moving gjennomsnitt utviklet med det formål å redusere lagringstid funnet i tradisjonelle bevegelige gjennomsnitt. DEMA ble første gang introdusert i 1994, i artikkelen Utjevning av data med raskere bevegelige gjennomsnitt av Patrick G. Mulloy i Technical Analysis of Stocks amp Commodities magazine. I denne artikkelen sier Mulloy: Flytende gjennomsnitt har en skadelig lagetid som øker etter hvert som den bevegelige gjennomsnittlige lengden øker. Løsningen er en modifisert versjon av eksponensiell utjevning med mindre lagringstid. DEMA-indikatorformel DEMA-standardperiode (t) 21. DEMA er ikke bare en dobbel EMA. DEMA er heller ikke et bevegelige gjennomsnitt for et glidende gjennomsnitt. Det er en kombinasjon av en enkelt dobbel EMA for en mindre lag enn noen av de opprinnelige to. Hvordan handle med DEMA DEMA kan brukes i stedet for tradisjonelle glidende gjennomsnitt eller formelen kan brukes til å jevne ut prisdata for andre indikatorer, som er basert på bevegelige gjennomsnitt. DEMA kan bidra til å oppdage prisendringer raskere, sammenlignet med vanlig EMA. Slik populær handelsmetode som Moving average crossover, vil få en ny mening med DEMA. Lar sammenligne 2 EMA crossover vs 2 DEMA crossover signaler. DEMA MACD for MT4 Noen av Mulloys originale testing av DEMA-indikatoren ble gjort på MACD, hvor han oppdaget at DEMA-glatt MACD var raskere å reagere, og til tross for å produsere færre signaler ga høyere resultater enn vanlig MACD. DEMAMACD. mq4 MACD3DEMA. mq4 MACD3DEMAv101.mq4 Foruten MACD, kan DEMA utjevningsmetode brukes på ulike indikatorer. Patrick G. Mulloy sier:.Implementering av denne raskere versjonen av EMA i indikatorer som den bevegelige gjennomsnittlige convergencedivergence (MACD), Bollinger-båndene eller TRIX kan gi forskjellige buysell-signaler som er foran (det vil si bly) og reagere raskere enn de levert av EMA. En annen utjevningsmetode utviklet av Mulloy er kjent som TEMA. som er et Triple Exponential Moving Average eller en annen Triple EMA-versjon, utviklet av Jack Hutson - TRIX-indikatoren. Kopier kopi Forex-indikatorer Hei, jeg liker å lage EA (Expert Advisor) ved hjelp av DEMA. DEMA-formelen jeg laget nedenfor ser ut som feil, fordi jeg tester den og det mister penger. Kan du snakke med meg riktig. Jeg heter Jeffrey, og min e-post er jyoungaus (at) yahoo. au. Takk skal du ha. dobbelt ema1 iMA (NULL, PERIODH1, 14,0, MODEEMA, PRICECLOSE, 0) doble ema1a iMA (NULL, PERIODH1, 14,0, MODEEMA, ema1,0) double ema2 iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, PRIMEKLOSE, 0) doble ema2a iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, ema2,0) Dual dema1 (ema1 2) - ema1a double dema2 (ema2 2) - ema2a hvis (dema1 dema2) Trend Følgende Traders CCI Trend Indicator for Trend Følgende Traders Forex Trend Indicator Mens CCI trading jeg oppdaget og opprettet en enkel, men kraftig Forex trend indikator som er den beste måten å definere trenden jeg noensinne har sett. Tror du denne trend indikatoren vil hjelpe du vil aldri miste igjen Jeg tror det vil sikkert hjelpe 14 års handel lært meg at prishandlingen er alt og bruk av den beste trendindikatoren mt4 for å handle med trenden, er veldig nyttig. Innføring av den beste trendindikatoren Ever Here, er hvordan du bruker beste forex trendindikator i verden for mt4-verk. De grønne linjene over eller de røde linjene under nulllinjen er True Trend, og vis om den nåværende trenden er opp eller ned. Enhver lesning av den sanne trenden over nulllinjen er positiv og betyr en opptrend i markedet mens noen leser under nulllinjen negativt eller et downtrending marked. Den tynne blå linjen kalles EntryCCI. Vi bruker dette til å vise når prisen er overkjøpt eller oversold mot trenden. Vi leter etter at EntryCCI skal pulseres bort mot trenden for å ha et oppsett og deretter vente på pris for å gjenoppta tilbake mot den nåværende trenden. Beste CCI-indikatorinnstillinger Her er innstillingene for True Trend-indikator for inngangene til TrendCCI - og EntryCCI-periodene: Her er de beste cci-innstillingene for den beste forexindikatoren jeg bruker på fargefanen, slik at True Trend Indicator kan matche min, inkludert den blå EntryCCI: Last ned kobling for True Trend Indicator. Del denne historien, velg din plattform MOHAMMED YASSER N. H. 5. juni 2014 klokka 03:28 - Svar Hei Jordan Jeg snakker om meg selv, jeg var en S. A.P. konsulent for ErnstampYoung, kjærligheten til denne forex trading gjorde meg ganske min jobb, nå er det 5 år jeg er i denne forex-virksomheten, Jordan for å være ærlig, jeg prøvde mange indikatorer, men som du sier prisen er den ultimate indikatoren. Jeg vil fortelle deg, i alle år har jeg ikke hatt noen suksess, Jordan, jeg er en scalper, jeg vil vite fra deg, kan jeg bruke den på 1 min. amp 5 min Timeframe. Vennligst vær så snill, jeg gleder meg til å høre fra deg bror. Takk, MOHAMMED YASSER N. H. Jeg har jobbet med Jordan. Han er helt topp og vet hans ting. I8217ve satte han sin indikator på diagrammene mine og i8217m sikker på at det vil hjelpe. Martin Moretti 23. februar 2015 kl. 10:49 - Svar Jeg vil si at du gjør en god jobb, Jordan. Måten hvordan du forklarer strategiene er utmerket. Egentlig. Ive sett mye i dette markedet og de fleste ting hadde bare grunn til å få pengene fra handelsmenn som tror på propaganda av usanne selgere. Treenighetssystemet har logisk grunnleggende og med disiplinhandlere er i stand til å bli vellykket. Takk Jordan Jason Smith 29. august 2015 klokka 1:51 - Svar Ser fram til Conquer v3. I8217ve har brukt en variasjon av ditt CCI-oppsett på de daglige kartene. kjøpe oversold, selger overkjøpt med trenden og spennende på motsatt CCI ekstreme. Det tar noen steiner å handle daglig, men I8217ve har drept så langt. Og gjorde det bra under panikket i løpet av den siste uken. Greg Matanjun 31. august 2015 klokken 14:04 - Svar Jeg har satt EntryCCIPeriod-verdien til 3 i stedet og fungerer også bra. Kan du fortelle meg hvorfor din foretrukne innstilling er 2 i stedet for 3. For meg finner jeg bare de glattere linjene i EntryCCIPeriod med en verdi på 3 for å være søster til mine gamle øyne. Jeg finner denne indikatoren å være virkelig fantastisk. Takk. Jeg husker at du nevnte et sted at du prøvde å finne mq4-versjonen av indikatoren på datamaskinen. Jeg har re-kodet den fargede CCI indien for å oppføre seg akkurat som din og med dine foretrukne farger og innstillinger. Jeg vil gjerne sende kildekoden til deg hvis du vil ha det. Jeg liker også å bruke EntryCCI verdien på 3 og har brukt mye tid på å bruke denne innstillingen mens du utforsker muligheter. Jeg foretrekker innstillingen på 2 fordi det gir en raskere indikasjon på prisreduksjon bort fra trenden, men etter min mening er Greg det personlige preferanse. Du må gå med det du synes er mest nyttig. Indikatoren er virkelig fantastisk, men det er et verktøy for oss. Det handler mer om hvordan vi bruker verktøyet. Hvis du finner innstillingen til EntryCCI mer nyttig med innstillingen av 3, gå absolutt med den. Ja, jeg vil gjerne motta din versjon av kildekoden og med din tillatelse legge den til gruppen også. Jan Marc D 21. september 2015 klokka 18:19 - Svar EntryCCI brukes som et verktøy for å vise oss når prisen er overkjøpt eller oversold mot trenden på plass (definert av TrendCCI). EntryCCI hjelper deg med å kjøpe eller selge inn i trenden, og gir deg det grønne lyset for å se etter oppføringer når prisen har trukket seg tilbake fra retningen av trenden. Du venter på pris for å vise deg at trenden gjenopptas. Bild et gummibånd som trekkes fra hverandre og venter på å snakke tilbake mot trenden. Jordan, uten tid til å teste det, kan jeg se hvilken effekt det kan få på din handel. Vi snakker alle om trend, men vi ignorerer det som det blir knust med bevegelsen av markedet. Med denne indikatoren kunne jeg ikke virkelig handle mot trenden uten å ta ansvar for min beslutning. Det vil være en stor hjelp i enhver strategi som du kan fokusere på strategien. ikke på å finne ut hvilken vei å gå. Det ser ut til å være en god inngangsindikator. Takk for at du deler dette. Jordan, hvis denne indikatoren er så stabil og pålitelig for resten av uken, vil jeg bli sjokkert da det er et system på egen hånd. Håper jeg vant, må jeg svelge ordene mine. Prøvde det på 1M og det fungerte, men jeg ble Rambo. tok for mange risikoer, men på 5M var det spot on. Joe Stephens, III 14. november 2015 klokka 15:18 - Svar Du er mannen Jordan. Gud velsigne deg. Denne indikatoren har endret spillet for meg og vil velsigne mange mennesker hvis de bruker det riktig. Takk så mye for å gjøre denne indikatoren tilgjengelig. takk for å forstå deg riktig, jeg kommer inn så snart det nåværende lyset uttar høyden av forrige høy eller lav av forrige lavt og den oppsiktsvekkende CCi må være motsatt til den trender, oversold i unptrend eller overkjøpt for downtrend. Hvis det tar ut den forrige høye eller forrige lav og inntjeningen cci IKKE er overkjøpt eller Oversold samtidig, så er it8217s et falsk signal til høyre (posten cci overkjøpt oversold SKAL skje på samme tid som stearinlyset tar ut tidligere lav eller tidligere høy ) og også plz forklare ditt stopp tap, oppføring, bryte selv og ta fortjeneste strategi takk for den store verdien John, jeg setter stor pris på engasjementet ditt for å hjelpe oss nybegynnere

No comments:

Post a Comment